Bajs på läpparna!!

Lilla S la ett redigt lass i blöjan under tiden mamma och jag drack en kopp kaffe.
Mamma ville vara snäll och byta på henne innan hon skulle gå hem.
Jag är kvar i köket och donar, när jag hör mamma ropa med en jättekonstig röst, hon lät helt förfärad och jag tänkte att det hade hänt S något!

Jag rusar in till dem och mamma ser helt förstörd ut, "ta henne, titta på min mun - jag har fått bajs där!!!!". Givetvis blev jag helt äcklad och av ren reflex grimaserar jag illa.
Men sen... sen börjar jag skratta!!!!

Mamma är i badrummet och sköljer av bajset från sin mun, sen kommer hon och berättar att hon bara drog ner S´s strumpbyxor, då det bara smackade till och flög upp bajs i hennes ansikte!! Vilket jag tycker är himla lustigt... Alltså, hur 17 kan det flyga upp till ansiktet???

HAhahahahhahahahhaha....... Jag vet, det känns nästan lite elakt (och perverst) att skratta, men det blev ändå nå komiskt av det hela när vi pratade om det.

Innan mamma går hem säger hon: "Vilken tur att jag hade munnen stängd i alla fall!".



Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Jag skrattade så att jag grät när jag läste det här inlägget.. :D

2006-03-03 @ 09:00:43
Postat av: En älskande mamma

Hahaha... ja. Jag kan än idag gå och småskratta åt det. Senast imorse.... då jag gjorde den härliga upptäckten att det satt två bajskluttar även i taket!!!! Huh!

Alltså du skulle ha sett mamma.. Eller nej, HÖRT henne. Det var något i hennes röst (förmodligen äckel...) som inte går att beskriva med ord.

:)
eller ska jag göra

:(

2006-03-03 @ 12:38:57
Postat av: Jennie

HAHAHAAA!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback