Bekant blir kompis

Det var riktigt, riktigt trevligt på Myrstacken idag. Vi möttes upp 14.30 och var där tills 17.30.
H´s och min mun gick i ett. Det är roligt att lära känna någon lite mer än bara bekantskapsnivån.
Vi pratade om att börja träna ihop, så nu kanske man äntligen får en tumme ur och kollar upp vilka möjligheter det finns. Eller det har jag redan gjort, men det har liksom stannat där.

H och hennes man gillar visst också att spela spel. H tyckte vi skulle ta en spelarkväll nångång, låter som en väldigt bra idé tycker jag! Hur lyxigt är det inte att ha så nära till varandra då?! Skönt att slippa packa in allt och alla i en kall bil för att ses.

Tycker det är jättekul att ha träffat H och att dom bor så nära. Det blir nästan lite C & S-stämning.. :-)
OK OK OK... C är alltid C och hon är speciell. SAKNAR HENNE! Saknar henne megajättemycket!
Näe, usch... nu började jag tänka tillbaka på Småland och våran tid där. Känns verkligen inte bekvämt att tänka på det. Det är som att det sticks i hela mitt hjärta när jag tänker tillbaka och minns dofterna, miljön, våran gata, vårat hus.... snyyyyyyyft!

Klockan är 20.30 och jag ska gå och lägga mig. Yep, det ska jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback