Bläuschstånkstön!

Vad trött jag är.. inte bara fysisk trötthet, utan även så enormt trött på all snö!!!!!
Imorse när man slog upp sina ögon.. vad såg man? Ännu mer snö! Jag blir galen.
Men idag är M hemma, så då kan han få ta hand om skottningen. Med all rätt.

Vi hade det trevlig igår kväll. Vi åt Thaimat. :) Jag åt jätteräkor med grönsaker i gröncurry och kokosmjölk.
M åt kyckling med grönsaker i gröncurry och kokosmjölk. Mmmmmm! Pratade lite med servitören ang. hur de gör maten. Han var väl lite hemlighetsfull sådär.. bekräftade att man kunde hitta limeblad där i.
"Och så måste man ju ha socker", sa han lite finurligt. Antar att det är mycket socker i deras såser?
Ah, skitsamma.. gott är det!

Det jobbiga med restaurangbesöket var att jag fick ett sånt magknip... ville mest därifrån.
Blev tvungen att besöka toan också... och efter det ville jag fly ännu mer. ;)

Såg en dålig svensk film innan vi slocknade.
Lilla S verkar bara vakna 1 gång numer, runt 2. Sen sover hon tills 6 - då man får gå och stoppa i nappen. I bästa fall sover hon en 45 minuter till. Men inte imorse... Men jag ska inte klaga, det var skönt att bara behöva gå upp och amma en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback