BookCrossing, hjälp!

Jaha.. hamnade på en sida där jag hittade länken www.bookcrossing.com 

Med intresse läste jag om det och tänkte, det här måste jag prova. Det är ju faktiskt inte länge sen jag gjorde en utrensning i bokhyllan... tog bort en massa gamla unkböcker som jag ändå aldrig kommer läsa.
Men jag kan ändå inte bara kasta böckerna... Det är rätt lustigt att man (jag) inte bara kan kasta böcker. Det skulle kännas väldigt konstigt. Varför tro?
Hur som helst, så ligger de nedpackade i en gammal Willy´s kasse.

Igår skrev jag in mig som medlem på Bookcrossing-sidan och skrev in en bok, ja.. alla uppgifter och allting är fixat. MEN!! Jag får inte ut någon sån där meddelande lapp att lägga i boken.
Jag vill ha en med svensk text. Men HUR fixar jag det??

Lugn lugn.. Jag vet att det står information på engelska. Jag har försökt följa länken där det står att man ska hitta "labels" på svenska. Men det händer ju inget! Den här grejen tycker jag låter skoj, så jag vill gärna prova detta..

Så snälla, någon.. hjäälp! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback