Dagen som varit

Nu har de sista gästerna åkt hem. Det har varit ett lyckat födelsedagsfirande av sonen, han var förresten helt jäkla vild. Jisses, vad han var uppe i varv vid presentöppningen. Det blev lite stimmigt där ett tag.

Gjorde en Orm-tårta! Såg den på en
sida för några år sen och jag har sen dess alltid velat göra den. Men så har födelsedagen närmat sig och man har så mycket annat att stå i och när väl stunden är inne har man gjort det lätt för sig. Dvs antingen köpt en tårta, eller också själv slängt ihop en vanlig Prinsesstårta.
Men nu tog jag alltså tag i det här tårtbakandet! Det var riktigt roligt att prova på och enkelt!
Jag längtar tills jag får göra en tårta till S! Men då får det bli en tårta som är lite mer "tjejig" till motivet.

Nu har M dammsugit bort 1 kilo hund(hår). Sonen håller med Kinderfiguren Kalle. Kalle har fått två hus och nu gör sonen en skog som han bor i.....

Jag själv tog mig en avkopplare här, men måste nu återgå till verkligheten. Måste baka till dagis imorgon + att det är högaktuellt att packa nu!

2 dagar kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback