En ny dag

Blev en tidig kväll igår.
M var i Stockholm, så jag hade min kära mor här över natten. Hon var förresten här i princip hela dagen och hjälpte mig med barnen! Jag var SÅ yrslig igår. Det är skönt att hon finns här.. Igår kväll roade hon sig med att skura våra golv och lägga på nya hallmattor. Jag sa att hon absolut inte behövde göra det, att M fixar det där i helgen - men då tyckte hon synd om M som skulle behöva lägga tid på det, så då tyckte hon att hon lika gärna kunde göra det.
Vi båda var trötta, så vi la oss redan 21.20. Mamma sov till 3 i natt och jag vaknade 05.40. Eller rättare sagt, S vaknade då och var utsövd för att orka en ny dag. Sonen vaknade 10 minuter senare.

Idag har jag ingen feber. Däremot är jag fortfarande yr, men inte mer snurrig i bollen än vad jag normalt sett är! ;) OK, kanske liiiite mer snurrig än normalt.

Ikväll kommer bror min + hans dotter hit. Ska förbereda för Tacos! Mmmums! Annars ska jag väl försöka ta tag i att packa inför El Gouna-resan.

4 DAGAR KVAR! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback