.

Nu har jag ringt till Resebyrån där Paris-resan är bokad. Säljaren skulle fixa till S i vårat rum och beställa upp en spjälsäng till henne. Då är det alltså bestämt att S ska med? Ja, typ, tydligen. :)
Skönt att slippa fundera på det mer. Det känns bra att få ta med henne. Nu återstår det bara att boka på S på flyget också, men det har min vän
Popprinssesan lovat att hjälpa mig med! :D

Nu håller jag på och packar lite inför Egypten. Har packat det mesta av barnens grejer.. Har dock inte hunnit tänka något på mina egna grejer, kanske är hög tid för det.

Efter lunch kommer H och hennes barn hit. Trevligt! Sen bär det av in till stan, måste handla inför helgen och hämta våra pass!




Kommentarer
Postat av: Jennie med Lea

Hej.
Hittade hit från MAries blogg.

Kul att ut och resa. Hoppas att ni får trevligt.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback