Klirr i kassan!


Det är ganska märkligt... Jag har lyckats sälja en gammal (Filippa K) klänning för 310:-!
Den är iofs i nyskick, men ändå... Jag är helt förvånad! Jag är stum. Är folk villiga att betala så mycket för ett märke? För det är jag övertygad om, nu säljer jag enbart märket. Klänningen är ju inköpt typ -98/-99.
Det kan man i alla fall kalla valuta för pengarna! :-)

Mitt Tradera +-konto är inte längre så stort.... ( tog det till en del av resekostnaden). Men det gör inget.
Jag är mäkta imponerad av att jag lyckats sälja bort så mycket grejer (övervägande barnkläder) för typ 3.000:-!! Det är säkert mer, men 3.000:- VET jag att jag gått + på (efter att alla avgifter + provisionen Tradera tar är avdragen) INTE illa!

Jag har även i denna veva gjort min sämsta försäljning. Ett par Rizzo-skor (995:-), inköpta förra sommaren och knappt använda, sålde jag bort för hela 52:-. Stackars mig, lyckliga hon!
Ni ser, det går verkligen att göra fynd på Tradera. En blir lycklig vinnare, en annan förlorar...

;)


Kommentarer
Postat av: Sam

Filippa K är även kvalité, samt snygg design och design går i cykler. Finns dom som samlar. Ett par slitna gamla jeans för några hundringar kan efter några år vara värda flera tusen.

"Övervägande barkläder" skriver du, luktade dom fortfarande booze? ;)

52? Sätter du inte gräns på lägsta bud? Eller utrop?

2006-03-13 @ 10:44:41
Postat av: MESS

Hej Ho,

jo, jag satte 50:- som lägsta utrop. Men det gör detsamma.. Jag skulle iaf aldrig använda dom mer.

Jo, visst är det kvalitet. Men jag skulle nog vilja köpa något mer dagsfärskt, än en gammal klänning som är 7-8 år gammal! :)

HAhaa.. måste ändra till barNkläder... bra du såg! ;)

2006-03-13 @ 11:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback