Lunchen och tröööött!

Klockan är 19.15 och jag är på väg till sängen. Japp, här ska sovas tidigt!
Jag är så fruktansvärt trött!! Jag begriper inte. Det är urk-jobbigt. Bläää!
Jag vill bli glad, bli levande och framför allt en bättre mamma med mycket bättre tålamod och ork.
Det är skitjobbigt att känna sig dålig. :(

Det var i alla fall väldigt trevligt att komma iväg en stund vid lunch. H och jag åt en god lunch på en Grekisk restaurang! En restaurang jag inte visste fanns. Så där blev jag väldigt positivt överraskad. Trodde nästan vi skulle hamna på någon trist Kina.. Men si fick jag! Detta var en av H´s favoriter och kommer nog bli en av mina, absolut! Kul med variation till all Thai vi normalt brukar äta.

Jag åt en jättegod chili & lime marinerad laxfilé, som serverades med lite god hollandaise och kokt potatis. Måste bara tillägga att det ser så fånigt ut när det är jättttestooora tallrikar och så 2 små, pyttepotatisar och en strimma paprika och en sparris. Ja, såklart laxen också. Men det ser så futtigt ut på något vis. Va f-n, ge mig en rejäl portion med sallad för guds skull!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback