Om 2 veckor...

... såhär dax, så sitter vi på planet ner till värmen. Det ska bli ..... hur härligt som helst!
Jag kände det imorse när jag gick ut i -20 grader, hur mycket jag längtar efter lite sol på min bleka, trötta kropp. Förra året tror jag att jag hade lite _för_ hög solskyddsfaktor. Visst, man ska skydda sig - men man vill ju ändå få färg. OK, förra året var jag också rätt gravid med S i magen... så då var man väl extra noga med att skydda sig från solen.

Den här gången är jag inte gravid (vad jag vet iaf), så nu ska jag gassa lite mer i solskenet.

Det börjar bli mer än högaktuellt att skaffa pass till mig och till lilla S.
Jag har hela tiden vetat om att det behövs, men det har känts som att "vi inte kommer åka än på länge". Därför har jag skjutit upp det. Men nu MÅSTE jag ta tag i det.
Kan dock inte rå för att jag retar mig på att jag har nytagna id-bilder (hos fotograf) uppe i skåpet, men som inte får användas!!! *morr* Varför ändras allting om och i många fall till det sämre? (ja, jag vet att på sikt är detta nya pass kanske bra, men just nu känns det inte skoj att det är så dyrt).

Jag har skrivit på min "Packningslista till Egypten" ett par veckor. Skriver lite närsom jag kommer på en liten sak. Listan börjar bli lång. LÅNG alltså! Det kommer nog bli rätt intressant den dagen jag ska till att packa ner allt i Carlton:en.

Hujeda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback