Sjukdom

Jag har legat deckad i soffan hela dagen. Mått urk! Jag tackar "någon" för att jag fått de snällaste barnen i världen. Min son har "tagit hand om" sin lilla syster exemplariskt, dvs lekt med henne, roat henne!

Detta bara måste vara någon slags reaktion mot vaccinet, för tänk om det är (fågel!!)influensa (tror jag iofs inte, men jag kunde bara inte utesluta att lägga till ordet fågel)...  vinterkräksjukan?! Då är man ju dålig hur länge som helst ju. Det går inte!!

H ringde idag och frågade om jag skulle med till Myrstacken. Men nej, det gick ju inte. Hon sa att hon sett min mamma vid dagis imorse, med båda barnen. Så hon trodde att jag fått en skön sovmorgon! Jo, hej du! Om det ändå hade varit så bra.

Vad hade jag gjort utan min kära mamma? Ringde henne imorse och berättade att jag var dålig, hon var här inom 30 minuter. När S sov middag, så gick hon hem - för att sen komma tillbaka och mata S och hämta sonen. Hon jobbar natt, därför kunde hon inte vara här mer. M kom hem 2 timmar tidigare, men tiden från att mamma åkte (14) till M kom 16.30, var väldigt kämpig!!

Fick hem mitt intyg på posten idag, det satt en liten lapp på det med texten: "Ha en trevlig resa!".

:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va bra att du fick intyget till slut!
Jag har inte varit inne på ett par dagar så jag blev anfallen av MASSOR av oläst text nu! :)

Vad jobbigt du verkar ha haft det :( sjuk och allt! Hoppas du kryar på dig! Kammomillte med honung! Det dricker jag ALLTID när jag inte är 100%!

Vi kommer ju säkert höras av innan du åker men jag
1) väntar på mail om du-vet-säkert-vad och längtar ivrigt efter det!
2) kommer sakna dina fina kommentarer när du är borta!

Förresten - appropå fågelinflusena så sa min pappa nått kul idag!! *haha*

KRAM!

Postat av: MESS

Hej!!! :-)
Vad kul att du kikar in!

Tack för tipset ang. Kammomillte med honung! Det ska jag testa, får se om mamma kanske kan köpa hem lite sånt te till mig redan idag!

Jag ska genast börja skriva mailet till dig nu.
Kollade förresten in min mail precis efter att jag läst din kommentar och ang. fågelinfluensan - HA HA, den var riktigt skoj! :)

KRAM!

2006-03-16 @ 09:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback