Sjukt och lite annat

Jag har f[tt tag p[ jordens mest segaste dator!! Suck! Den vanliga datorn jag brukar ha var upptagen, s[ jag har g[tt till hotellets shoppingcenter. H'r 'r det billigare och nu f;rst[r jag varf;r!!!!! F[ se om detta ens orkar g[ iv'g....

Min lilla S 'r sjuuuk!!! Vi tyckte hon k'ndes v'ldigt varm och tog d[ tempen p[ henne, som visade 39.1 grader! Hon har kr'kts 1 g[ng och 'r fortfarande j'ttevarm. Men vi f[r iaf i henne dryck, som tur 'r! Lilla skruttan. Hoppas hon snart repar sig.

Vi hade ju t'nkt [ka ner till Marinan och kika runt lite idag p[ em. Men s[ blev S sjuk, s[ d[ var mamma hema med henne och jag och sonen tog en egen utflykt! DET i sig var ju v'ldigt trevligt, d'remot s[ var Tuc Tuc resan v'ldigt..... Fartfylld eller vad man ska s'ga.... Trodde vi skulle ramla ut, eller att den trehjuliga mopeden skulle rasa omkull i de tv'ra v'nsterkurvorna. Men vi klarade oss helskinnade, b[de fram och tillbaka. D'remot s[ k;rde han s[ fort att sonens sjal han hade p[ huvudet bl[ste av. Jisses, de d'r var fanimig mer farliga 'n de galnaste taxibilarna!! Det d'r g;r jag nog inte om n[ mer, i alla fall inte h'r i Egypten. Kanske g;r de lugnare i Thailand..

M[ste bara s'ga att detta tangentbord 'r helskumt. Knappen med ett Z p[ blir ett y n'r man trycker ner den. Fr[getecksknappenblir - tecknet, oavsett om jag h[ller in shift eller dylikt samtidigt. Mysko. M[ste ha blivit n[ fel i konstruktionen.. som med mycket annat h'r nere.

Idag har det inte bl[st h'r! Det har varit j'ttesk;nt faktiskt! Legat vid poolen och myst.
Ikv'll bjuds det p[ Italiensk buff\e, det ser vi fram emot. Hoppas bara lilla S orkar med det.

Det h'r 'r ett skitskumt och lite halvunket internet caf\e jag sitter p[...... k'nns som att jag nog vill skicka iv'g detta och g[ hem igen. Brrr... "garen sitter och kollar p[ n[gon mysko arabisk krigsfilm, eller vad det 'r... Huh!

Jennie>  Jag kan bara inte inte skriva svar p[ din kommentar till mitt tidigare inl'gg, d[ skulle jag f[ sitta h'r hela kv'llen.. hehe. S[ du f[r helt enkelt ett personligt meddelande h'r ist'llet.
Horoskop papyruset... Det 'r bara en m[lning med stj'rntecknet p[ ett papyruspapper. Sen skrev han Stinas och mitt namn p[ arabiska i en ruta bredvid. Inget s'rskilt, men lite skoj att ha / allra helst eftersom M och E har varsina...
Vad smart du var som klistrade in mina kr[kf;tter i ett ordbehanlingsprogram. J'ttefiffigt!! Smart tjej!
Hoppas att ni m[r bra, att allt 'r bra med Ronja och hennes f;ljeslagare.. hehe. Vill in p[ hennes sida, men det 'r som sagt ingen id\e. F[r l'sa ikapp n'r jag kommer hem ist'llet. Ja, snart 'r vi hemma.. suck! Men vad h'rligt att l'sa att det ska bli varmare iaf.. HE HE HE.................

Ha det s[ bra alla och h[ll tummarna att S inte blir s'mre!




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jordens mest segaste dator! :) Inte för att jag tror att den vinner över pappas gamla fyraåttisexa men ok - låt gå - den är säkert apseg! :P

När jag läste "legat vid poolen och myst" tittade jag ut genom fönstret till vår pool och skrattade! Högt! Rakt ut! Den ser *inte* inbjudande ut. Jag har faktiskt inte ens badat i den (någonsin). Inte ens på sommaren så nu - med snötäcke på sig - ger den mig *äkta* rysningar. Jag svamlar, jag vet, men vad jag försöker säga är: Njuuuuuut. Nu när du kan. Passa på.

Krama om lilla S från mig *skickar över värsta kryapårejkramen*

Kraaaaam!
från jag som ligger i soffan med en sovande Ronja brevid mig (tack, hon mår bara bra) och en oäten bulle framför mig (och fem i magen) hahahahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback