Slut

Jag är helt slut.
Det har varit en hektisk dag.
Men nu får jag äntligen pusta ut i min säng. Härligt!

Hade ju H här i eftermiddags. Lilla M hittade en rosa tuschpenna i sonens rum, som hon gick lös med... Tack och lov inte på tapeterna, dock sackosäcken, underlakanet, kläder m.m.

När dom gick hem var till att förbereda inför kvällens Tacobjudning. Sen iväg in till stan och handla... Mycket folk och en bångstyrig son som gjorde och gick lite som han ville.... (trots tillsägelser...).
Svettig åkte jag vidare... ner till station och hämtade M och brorsan + hans dotter. Hem hit och nu är Tacon avnjuten i en lite bullrig miljö. Matro vore för bra att kalla det. Jisses, säger jag bara!

Nu har bror + brorsdotter åkt hem till mamma & pappa och våra barn sover. Jag har röjt och M vet jag inte vad han gör. Nu ska i alla fall jag gå och lägga mig, antar att det blir till att gå upp vid 6 imorgon igen.
Imorgon måste jag börja förbereda inför kalaset på söndag.
Från början var jag jättesugen på att dona och ordna, men nu efter mitt hastiga insjuknande så känner jag mig lite avslagen och inte riktigt i gängorna, så det känns faktiskt lite småkämpigt. Men M är ju hemma och det avlastar ju en del. Ska försöka fixa så mkt som möjligt imorgon, vill ju att sonen ska få en lyckad födelsedag!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback