Tack-semla?

Det luktar nybakat här hemma.

Jag har bakat semmelbullar och 2 matbröd med solroskärnor. Ett sånt där färdigpaket, som man bara behöver tillsätta vatten i. Givetvis
Finax. Om ni gillar solroskärnor och hembakat bröd, måste ni testa det här! Lika gott som nybakat och som upptinat efter en tid i frysen. Mmmmmm!

Tanken med semlorna är att efter jag och M kommer hem från vår middag, så ska vi fika ihop med mina föräldrar som "tack för att ni är världens bästa och ställer upp". Men än är det en liten överraskning, de vet inte om min tanke. Jag hoppas att dom kommer uppskatta det. :)

Imorse när M gick upp, så sa jag lite i halvsömnen "Jag tar bilen idag". Vet inte varför jag fick för mig det.
Så bilen står här hemma och givetvis idag, så kunde M gå tidigare från jobbet och skulle ha behövt ha bilen! Ahhhh, så här blir det jämt de gånger jag har bilen här hemma. Då är det alltid nåt som inträffar som gör att han absolut skulle behöva ha bilen. Men nu är det som det är. Jag tänker inte åka in och hämta honom, utan han får snällt vänta de 35 minutrarna.

Sen sticker vi iväg och mofsar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback