Tillståndet idag

Hade 40 graders feber igår. Det var INTE roligt. Gick och la mig redan vid 19. Det var nog ganska bra, med tanke på att jag vaknade typ 711 gånger inatt. Jag skulle nog inte ha behövt vakna så många gånger, men just nu när man är dålig och egentligen inte orkar - så ville lilla S ha uppmärksamhet och närhet. Vet inte hur många gånger jag ammade henne, det var i alla fall extremtomt i båda brösten när vi vaknade imorse. Arg var hon också, eftersom hennes frukost hade "fryst inne" med tanke på hur mkt hon åt inatt.
Så kan det gå när man inte spar på resurserna. ;)

Jag mår i alla fall bättre idag. Har fortfarande feber, men det är knappt 38 grader. Jämför man mot 40, så känner man sig ju tip-top idag.... Är frukstansvärt yr i huvudet och mår lite illa. Men värken i kroppen börjar ge med sig. Så jag ska nog hinna repa mig tills vi ska iväg.

Bara 5 dagar kvar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback