Tjejsnack vecka 12

Favoritplatser

1. Vilken är din favoritplats i din stad?
-  Mitt hem.

2. I ditt hemland?
- Jag har ingen sån där riktig favvoplats. Men Hovet i Småland har en mycket speciell plats i mitt hjärta.

3. I hemmet?
- Usch, får man säga datorhörnan?

4. I världen?
- Jag har sett och upplevt två mycket speciella platser, som jag minns väldigt bra.
Det ena var en sandbank långt ut i Röda Havet. Där la båten till och vi fick hoppa ut och gå på sandstråket. Helt jäkla amazing vackert! Det andra, som nog slår Röda Havet-grejen, är en strand längs Indiska Oceanen som E och jag besökte när vi var i Oman. Det var inte den vackra stranden som gjorde intryck, utan vyn vi hade ifrån stranden. OJ. Hittar inga mer ord.
Det är två platser som är favvisar det.

5. I fantasin?
- Tjaaa.. får väl svara att det är när jag i fantasin besöker ovannämnda platser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback