Utflykt

Lilla S sov 45 minuter längre än vad hon har gjort de senaste morgnarna. Hon sov till hela 06.45.
Nu är klockan 07.30 och sonen sover fortfarande. Att dom aldrig kan vara synkade! Imorgon när sonen vet att pappa är hemma, så kommer han förmodligen att vakna urk-tidigt! Blä!

Jag är skittrött, men det kan jag på något vis ta nu när det är så fint ute! Det är ju ljust ute. Ljuset gör så mycket, ger så mycket. Snön (även fast jag är såå trött på den nu) får det att se så vackert ute.
Det är verkligen vackra morgnar ute!

Idag ska jag och H och en annan mamma ta alla ungarna (6 st. sammanlagt) och åka in till stan.
Till
Myrstacken! Det ser jag fram emot. Men visst, det vore ju skoj om det fanns något annat skoj att hitta på i staden. Men barnen ÄLSKAR att vara på Myrstacken, så det är ju ändå OK. Det är väl bara att man själv kanske skulle vilja besöka något nytt, få ut lite mer, upptäcka.
Men "Myran" är bra, för det finns något för alla åldrar. Killarna, brorsorna - de klättrar, kör cykel, åker rutchkana, är i bollhavet och härjar m.m De små, syskonen, de är antingen i "minsting" hörnan eller också gör de som lilla S, åker runt i någon Gå-stol och ser nöjd ut med livet.

Hur som helst, det ska bli kul att komma hemifrån ett par timmar och träffa lite andra vuxna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback