Vi i ett nötskal...

Nu har vi kommit hem från stan-rundan. Åkte runt till några olika, i vanliga fall tråkaffärer.
Men idag var det ändå OK att gå in i dem, nu när man var på jakt efter en pryl. Annars bara HATAR jag att gå in i såna där elektronik a´la Elgiganten-affärer. Huh! 
Idag överlevde jag alltså.

Som alltid annars när vi bara ska TITTA på en pryl, så åker vi hem med det och dessutom mycket mer fattiga än vad vi tänkt oss bli. Dvs vi har lyckats att spräcka våran tänkta budget. Grrrr!
Kameran är säkert bra, men jag kan liksom inte riktigt njuta av den i och med kostnaden.
Det är ju öppet köp och vi har sagt att om den nu inte skulle kännas värd varenda krona, så lämnar vi helt enkelt tillbaka den.

Vad små och tunna alla kameror är nuförtiden! Hjälp, jag hinner inte med i teknikens ständigt föränderliga värld (kaaaan bero på att jag inte är ett dugg intresserad...). Våran tidigare kamera var en riktig baddare.
Kameran vi köpte idag är jätte tunn. Jag har inte bestämt mig än för om jag gillar det eller inte.
Det som är skoj är att det går att spela in filmer med den också, alltså som blir riktigt riktigt bra i kvaliten.

Nu ska jag nog gå och bekanta mig lite med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback