ME&I

Har nu kommit hem ifrån Me&I-partyt hos I. Det var första gången jag var hemma hos I och det var som vanligt lika skoj att checka av inredningen.. Dom hade verkligen jättefint, enkel inredning men med stil & finess. Fäger, prylar, detaljer som diskret gick in i varandra.. Sånt gillar jag. Allra helst när smådetaljer smälter samman med någon annan sak. Jag blir alltid så sugen på att fixa, dona, slänga ut, köpa nytt när jag sen kommer hem till mig..  blir ju full av och med nya ideér och nytänk. Ska verkligen bli härligt när vårat badrum blir färdigrenoverat och likaså hallen!


Hur som helst. Det var skoj att se kläderina irl s a s. Det fanns en del intressanta kläder, men en del av det jag siktat in mig på var slut!!! :( Extra snyftigt var det att den underbara, storprickiga, rosa/bruna klänningen var slut! Det grämer mig lite granna... Men men! Det bidde iaf en zip-jumper till lilla S, en t-shirt till mig själv och så ett hemligt paket! Spännande att se vad det blir.

Jag kom inte hem med en hatt till någon av barnen heller, som jag trodde. Det berodde enbart på att de var slut!! Dock är jag ändå en hatt "rikare". För idag när vi cyklade förbi H´s hus.. så blev vi inbjudna (eller ska man skriva utbjudna, eftersom vi satt på deras altantrappa?) på fika. Helt plötsligt slängde hon till mig 1 par byxor till S och så 3-4 hattar.. Dock var en för liten, de andra sådäriga.. men jag tog en, en jeanshatt! Satte den på lilla S´s huvud direkt, men den totalvägrade hon ha!! Det kommer nog vara hattar med såna där fula snören att knyta under hakorna på henne, som gäller, såvida vi inte vill att hon ska få solsting i sommarvärmen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback