Me&I


Imorgon ska jag också ut på "galaj". Nej, inte riktigt. Men jag ska iaf iväg och göra något skoj!
Då är det dax att åka till I, hon ska ha
Me&I-party (bloggade jag om i mars minns jag).

Jag har aldrig varit på ettt sånt, så det ser jag fram emot väldigt mycket!
Funderar på att köpa den här till E & S. En brun till E och en rosa till S - eller varför inte tvärtom?! ;)
Jag kommer säkert komma hem med en ny hatt till vardera barn... Förstår inte varför jag har en sån förkärlek till just mössor, kepsar och hattar! Jag själv bär ju aldrig något av dem...


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Jag tycker att du ska köpa medaljongklänningen eller molntröjorna till dig o S :)

2006-05-03 @ 14:45:47
Postat av: MESS

Popprinsessan; ja, det vore nåt va! :-)
Vi får se vad det hamnar för smått o gott i shoppingbagen imorrn!

2006-05-03 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback