Min helg

Vi har haft en härlig helg på landet!

M´s mamma hade sin 50-årsfest igår. Det var väldigt trevligt måste jag säga. God mat, trevliga människor, glatt humör och mycket sköna toner för örat fick vi avnjuta! Kan väl inte bli bättre?

Imorse dukades en god frukost upp ute i det gröna! Morgonsolen sken sina varma strålar på oss och jag njöt. Allra mest de minuterna jag satt själv där med S i min famn. Det var alldeles lugnt och tyst runtom oss. Mitt där i idyllen, satt vi. Som jag njöt. Såna där stunder, där man riktigt känner lyckan, då man är medveten och riktigt kan njuta av livet - älskar jag!

Sammanfattningsvis har helgen varit bra.
I fredags hade vi elektrikern hemma.. så nu är en del av el-arbetet avkarat. Farfar K har åkt runt och letat efter badkaret vi bestämt oss för. Fanns ej i Stockholm, så han var snäll och åkte till Uppsala och fann det där! Toppen! Badrummet kommer bli så bra när det någongång blir klart!

På fredags fm åkte jag och fixade en massa blommor. Så nu är de planterade och "monterade", blev jättefint och åh, vad jag älskar att se dem hänga där! Ser så mycket mysigare ut. ÄLSKAR blommor!

På em var vi på minikalas hemma hos M&S. Det bjöds på en GOD glasstårta, som jag ska handla hem ett lager av nästa gång jag handlar. Alltid bra att ha ett lager och ta till med för oväntade gäster en varm sommardag.
Äntligen fick jag träffa mamma A. Hon var riktigt trevlig och jag hoppas vi ses igen! Det roliga med A, är att hon också verkar gilla att pyssla. Kanske en blivande pysselkompis?! :) Hon hade gjort supernajsiga födelsedagskort till födelsedagssyskonparet. Såna vill jag med lära mig göra.

I torsdags var jag in och köpte en massa pysselgrejer, stämplar, fina papper o plastgrejer att dekorera med och jag vet inte allt var det var. Jag är i pysslartagen kan jag säga.
Nästa grej som står på tur är att lära mig Embossa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback