Tiden den går

Dagarna springer iväg, känns det som. Hinner inte riktigt med.

Jag är inne i en pysselperiod, fast jag kommer liksom ingenstans. Jag internetar och låter mig inspireras, sen bär det av till Panduro -  men det blir liksom inget mer. Jag tänker, tänker och tänker på hur jag vill designa mina kort. På tur står det ett Morsdags kort. Vill att det ska bli fint. Har Traderat lite och köpt 38 dekorationsblommor, de var jättefina.

Jag vill ha en
QK med Olivia-alfabetet. Åh, vad jag vill ha! Synd bara att de är så dyra. Eller det kanske de egentligen inte är, men när jag ännu inte vet om jag kommer trivas med den och framför allt använda den, så känns det som mycket pengar. Ska kanske gå på en pysselträff och testa den innan jag köper en.
Vet att H´s kompis A, som var på kalaset förra fredagen, hade något liknande. Funderar på att gå över till henne en dag och få lite info + testa den. Som sagt, jag VILL HA!!!

Igår kväll åkte jag in till Panduro igen. Jag älskar den butiken! Skulle kunna gå läänge där inne och filosofera och få idéer, BARNLÖS! Det är inte det mest rofyllda besöket med en klåfingrig S och en petaglad E...  Vid ett tidigare besök i samma butik, så ringde min mobil. I samma stund var E väldigt petaglad och kände glatt på de fina skyltningskorten som hängde ner från taket! Tror ni inte att en personal kom fram och sa åt honom att _inte_ pilla på dem. Det var inte E´s fel, det var ju såklart mitt.. Skämdes ögonen ur mig.

Dax för Pastasallad med Quronkorv. Mmmmmumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback