Tjejsnack v.19


Sant eller falskt?

1. Jag är alltid välorganiserad
- Mest sant.

2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den.
- Jag gör ett överslag i huvudet, den hålls aldrig...

3. Jag har gott lokalsinne
- Sant.

4. Jag älskar måndagar.
- Just nu när jag går hemma alla dagar i veckan, så är måndagen i princip lika mkt "värd" som en söndag. Eller nej, måndag börjar ju M o jobba - på det viset är måndagar lite halvdana. Men jag tycker om måndagar nu, men inte när jag jobbar... Hua. Fast egentligen är det söndagarna jag inte borde gilla då, eftersom det är då jag har ångesten inför måndagen.

5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
- Falskt. ALLA drar en vit lögn ibland, så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback