Trött, tröttare, TRÖTTAST!

Shit, vad jag är trött!!

Vi la oss samtidigt med barnen igår. Vi låg iofs och pratade, men sista gången jag tittade på klockan var den 21.15. Har sovit i princip hela natten tills 05.15, så jag borde ju vara utvilad?! Men inte.

M är helt utslagen av pollenallergin. Tycker synd om honom. Han hasade sig iaf iväg till jobbet imorse, med tanken på att det kanske är bättre inne på kontoret bland alla avgaser......... Tänk att t om ett betongområde med bara avgaser kan vara bättre än en gata med fina gamla björkar och fina gamla hus..
Man kan nog alltid hitta för och nackdelar med allt, beroende på vilken situation man är i...

Jag är i alla fall trött. Men måste försöka få lite fart... Har ont i halsen som tusan och det känns nästan som det är något på G... Vill inte, orkar inte !!! bli sjuk igen.

Igår ringde M till sin far och bad om hjälp med badrumsrenoveringen. Han hinner inte lägga golv själv, nu när han är så däckad av allergin. Pappa K sa utan problem att han kunde ta ledigt en dag för att åka hit, himla vänligt tycker jag!!
Badrumsgubben kommer nästa gång om 2 helger, då skulle han flytspackla?!
Ni anar inte hur mycket jag L Ä N G T A R tills all denna förbannade renovering är klar! Som det är nu, så lever vi en dammhydda, känns det som. Det i sig får mig att må dåligt.

Idag ska jag försöka fly fältet.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback