Vi är på vift!

Igår eftermiddag tog vi bilen och åkte till Farbror H. Det var trevligt att hälsa på honom, det händer väl inte alltför ofta som vi spontanbesöker honom.

Han hade något mysko "ringa-gratis-med-telefon"-program på datorn.. Med detta program kunde man förvränga sin röst, man kunde få en monsterröst, barnröst och med bla drogad ton.... Barnsliga som vi är, så var vi ju givetvis tvugna att prova detta. Ringde till brödernas far.... som faktiskt på riktigt trodde det var ett fullo och la av luren. :)

När S & E hade somnat, så tittade vi på en film. Någon slags komedi-grej... Minns faktiskt inte ens namnet på den, men den gick att se på. Jag tror att själva grejen för herrarna var att titta på farbror H´s nya 42":are..
Vid 23.30 packade vi in ungarna och åkte hem till Max mamma, som bor ett stenkast därifrån. Med E var det inga problem, han sov i princip hela tiden. S däremot, hon undrade nog vad vi höll på med. Hon stökade för 3:e natten i rad... Blir galen!
Fick dock sovmorgon imorse, M tog barnen och jag fick ligga kvar ett tag.

Idag ska M åka och jobba och jag och barnen ska vara kvar här hos svärmor + hennes A.
För tillfället är dom inte hemma, men de skulle komma vid 14-tiden. Jag och barnen sover kvar här inatt.

So long så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback