Visslar glatt på morgonkvisten!

Vet ni vad jag ska på på söndag då? Joo, på PYSSELTRÄFF!!!
Jag blev inbjuden av folk på ett forum och jag har tänkt, tänkt och tänkt. Min M sa att han fixar barnen även om renoveringsgubben kommer. Så nu är det fritt fram! Även om det är pyssleriet som jag mest ser fram emot, så ska det också bli latjo att träffa helt nya människor!

Jag är huuur glad som helst över detta. Det ska bli enormt kul och framför allt inspirerande (hoppas jag!) att träffa duktiga kortmakare! Alltså vilka otroligt duktiga, kreativa människor det finns. Vilka kort det går att skapa! Jag vill också kunna, vill lära mig ALLT som bara går! Har fått kontakt med en tjej som håller i den här pysselträffen och hon har en sån där QK som jag bara måste ha! Den är jag lovad att få testa. :D

Det ska bli så kuuul att få fråga en massa frågor, lära mig om papper, om pennar, om chalks, om rub-ons, om QK, stansar, alfapetsnamn, stämplar: omonterade som monterade, LO´n och gud vet alla termer!

*LÄNGTAR TILLS PÅ SÖNDAG*



Kommentarer
Postat av: Jennie

wow! då kan du lära mig sen och visa vad du har gjort för finiga kort! ta kort på korten! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback