Ärliga svar

Snattat lite frågor...

Vem är du mest avundsjuk på nu och varför?

Någon som befinner sig utomlands, för just nu behöver jag avkoppling, lugn&ro, sol och bad!
 
Säg tre hemliga önskningar, svara ärligt och privat.
Önskningar, dock ej så hemliga..

Att mina barn överlever mig.
Att mina barn aldrig kommer bli mobbade eller utsatta för våld.
Att lycka präglar mitt och mina barns liv.

Vad gjorde dina päron för största misstag?
De gav med sig för mkt. Jag fick för mycket saker som jag ville ha.. dvs. de skämde bort mig alldeles för mycket. 

Vad skäms du mest över dig själv?
Skäms? Neje. Däremot är jag kanske inte direkt stolt över en del egenskaper, så som att jag kan vara en riktig gnällkärring här hemma, ibland.

Vad är du mest mallig över dig själv?
En mycket duktig organisatör! Initiativtagande (vilket dock kan vara jobbigt ibland) och en bra vän.
 
Vilken är ditt livs största sorg?
Pass.

Beskriv varför du är en stor bluff?
Den som sa´t, han va´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback