Blandat

Pysselträffen var alldeles, alldeles underbar!! Hämtade upp A 9 och lämnade av henne 21.30! :)
Det blev m a o en hel pysseldag. Det var 1 nytt ansikte för mig, 3 för de andra. Min morbrors fru + väninna var med. De har blivit helt bitna!

Igår pluggade jag ett par timmar, läste förvaltningsekonomi - men förstod typ ingenting.
På eftermiddagen åkte vi in hela familjen till stan. Handlade kläder till barnen. Sonen fick 3 par byxor, kallisipper, 1 jumper. Dottern fick 2 byxor och 1 body. Jag sjäv fick 3 par strumpor, 1 halsduk, 2 trosor o 1 BH - verkar bortprioritera mig själv, då jag köpte allt mitt på halva reapriset...  Blir lite sne på det faktiskt, skärpning!!  Men imorgon ska jag till den andra staden, tänkte ta ett varv på stan och se om jag kan hitta några mysiga koftor. Ska väl även börja kika på lite julklappar... Hade hellre sett att vi vuxna hade haft julklappsbyte, då jag inte tycker det är så skoj att köpa uttänkta julklappar till 8 par ( ja, jag köper parvis, orkar inte tänka ut paket till ca 16 olika personer!!! Nej nej!).

Imorgon plugg hela dagen, på kvällen bjuda vän på middag.
Och hörrni, håll en tumme för min M imorgon klockan 9! Eller inte.. igår ringde ett nytt företag som han ska träffa, verkar som han hellre skulle vilja ha det. Aa, men ni fattar - håll en halv tumme´rå eller nåt!

Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Aaa, men jag håller en tumme eller nått.

;)

2006-11-29 @ 00:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback