.

Det var en väldigt trevligt igår! God mat och trevligt sällskap.  I säng innan 3 och somnade vid 4. M o jag låg och pratade, tänkte att imorgon får vi ändå sovmorgon. Mmmm, tjena!

Jag mår prima idag och det känns väldigt skönt! Så det får bli en promenad eller träning idag.
Jag mår bra idag för att jag knappt drack något igår och av det jag drack så mådde jag illa.. Det är bara konstatera att jag + alkohol inte är gjorda för varandra! Inget jag sörjer direkt, utan snarare är tacksam för.
Jag behöver inte dricka för att ha kul.. ibland är det så att jag har mycket trevligare som nykter, för då slipper jag må illa + att jag mår bra "dagen efter".

Jag gjorde mina år i Stockholm... och tror helt ärligt att jag fick nog efter det. En drink eller ett glas vin då och då, ja tack - men sen klarar jag mig känns det som.

Fan, vilken torris jag blivit! Men vad ska jag göra när jag knappt tycker om o dricka eller ser någon vidare poäng med det? (+ att må dåligt under tiden jag dricker OCH dagen efter, som jag gör om jag verkligen festar till)?!
IOGT nästa? :)


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Haha, du var inte det minsta torr i lördags. Du är lika rolig nykter som onykter.. En annan var grymt bakis i söndags, men jag repade mig snabbt efter en lunch hos bror med lasagne, rött vin o glass i stora mängder.. haha.

2006-11-20 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback