Film och lördag

Tittade på en film igår kväll, har inte bestämt mig om den var bra eller inte.
Den berörde mig mycket och på något konstigt vis. Förmodligen för att det var utsatta barn med. En scen gillade jag inte och det var när militären satte en handgranat i en liten bebis händer, barnet kan ha varit runt 8 månader. Den söta bebisen sitter och leker med handgranaten och vips så har den dragit ur "fjompen" *klick*  .......

Slutet var "bra". Där har jag inte heller bestämt mig om det var oväntat eller inte. Men det var bra och för jävligt.

Min absoluta favoritfilm är A Beautiful Mind... den är utlånad, men jag tror jag ska ta och håva in den igen. Enda filmen jag sett om 2 gånger. Kanske blir det en tredje gång...

Nu ska jag fortsätta plocka här hemma. Får besök om några timmar och ikväll är det tjejmiddag! Kommer bli en toppendag, det är jag säker på!

Ha en trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback