Fredag

Läser på Aftonbladet.se och denna artikel dyker upp! Det får mig att minnas förra vintern med rysningar i hela kroppen... Usch, hon var så dålig när vi låg inne på sjukan. Och jag då? Jo, jag var så orolig som man bara kunde bli. Kollade hennes andning hela tiden och kunde inte slappna av. Min lilla flicka....

Nåja. Som de skriver så härjar viruset friskt ungefär varannat år, detta borde bli en lugnare säsong + att skrutt är större nu.

Fy vad kallt det var imorse!! -8 grader. Men jag klädde på mig ordentligt och åkte iväg och tränade. Mycket skönt. Provade en ny maskin, antar att jag kommer vara alldeles förstörd i axlar, bröst och armar imorgon....

Idag ska jag bara vara. Inget plugg inte. Har faktiskt inget att plugga.

Ikväll ska jag göra piroger. Ska även prova att göra smördegen själv... få se hur det går.
Det blir köttfärspiroger med grönpepparsås och några räkpiroger! Mmmmm!

Ha en trevlig fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback