Gott & blandat

Har spenderat 2 timmar i luren med Malin. Det var ett efterlängtat samtal, men också ett känslosamt.
Jag har fått se bilder på en alldeles bedåååårande liten, liten Amanda. Så söt, så liten.
Hoppas att få träffa dem inom en rimlig framtid.

Idag har jag bakat morotsbröd - blev ännu godare nu än förra gången!

Ikväll har det serverats oxfilé, fiskfilé, klyftpotatis, bea och sallad. Det var mycket gott!
Snart är 2/4 i säng och TV-kvällen kan börja. Ska snart dra ihop lite efterrätt. Har hittat ett recept på snabb-cheesecake - intressant tyckte jag, så det måste ju provas! :)

Trevlig kväll!

(Ps. pssssssssssssssst! imorgon är det pysselträff!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tjiiiihoooo! Bättre än julafton! Ds).



Kommentarer
Postat av: Jennie

om 26 minuter är det pysselträffdagen! :D:D:D

Postat av: Sara

Tjooohooooo!!! och det var väl (då när du skrev) typ 93 minuter sedan M somnade! ;)

Ha en jättebra dag idag, så hörs vi säkert nå ikväll!

Kram!!

(Och precis nu när jag skriver till DIG, kom jag på att jag måste ha med mig kameran!!! :P)

2006-11-26 @ 07:31:29
Postat av: Jennie

nä. ungefär nittioen. sådeså! :P

2006-11-26 @ 10:27:28
URL: http://ronja.offnegardh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback