Hörrni hörrni!!

Jag fixade tentan i Politiska styrmodeller!!!!!!!!! Jag hade 2 poäng ifrån VG!
Mitt mål var inte mer än G och jag trodde knappt jag skulle nå det. Med resultatet i hand, ångrar jag att jag inte la mer krut på tentan... Jag rafsade ihop lite text första dagen, finslipade orden och meningarna resten av tiden. Jag la inte ner särskilt mkt tid på tentan... Den fanns mest i huvudet och gnagde, skapade ångest - på så vis tog den min tid.

Det här är så typiskt mig, att jag inte blir nöjd. Nej, nu bestämmer jag att jag är nöjd över mitt G! Jag trodde faktiskt inte jag skulle fixa det - men det gjorde jag!!!!

Tjohoooo till mig själv!

Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Grattis tjejen! Nu har du den skiten bakom dig, klapp på axeln o ta tag i nästa, aight?

2006-11-23 @ 16:39:32
Postat av: Jennie

Ja! Tjohooo till dig!! :D GRATTIS! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback