Klagovisa...

Snart ska det klagas igen. Tänker ringa till universitetet och ifrågasätta kvaliten på distansutbildningen. Ska berätta att jag tycker det är dåligt att köra igån webb-kurser när de inte har ett starkt innehåll att komma med. Jag får vända mig till hon som är ansvarig för mitt program, då prefekten för institutionen är en av lärarna i denna delkurs! Henne har jag mailat, men inte fått svar.

Vi är väl en 90 st. som läser denna kurs och övervägande del är väldigt missnöjda, så det är (faktiskt) inte bara jag som reagerar surt. Några slags rättigheter som elev borde man ju ha?

Efter det ska jag åka och sätta mig på biblo. och plugga. Sen träning! Ska bli så skönt!!!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Helt klart borde en elev ha rättigheter! Inte vill man slösa bort massa tid på dåliga utbildningar!
Stå på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback