.

Om 1 dag sitter jag och skriver för fullt (?).
Igår satt jag och läste på biblo här på orten.. fick en massa böcker rekommenderade av grannen (som är bibliotikarien) och jag ville ju genast börja läsa! Jag fick gallra bland alla böcker hon la fram, det blev "Den du inte ser" av Marie Jungstedt. Den är hur bra som helst!! Läser normalt sett inte direkt deckare, men man måste ju ge dem en chans! :) Verkar som jag gör rätt i det. Ska läsa hela helgen.

Igår läste jag inte mycket alls. Läste 1 timma på dagen och så en stund på forumet på kvällen.
Idag ska jag läsa ca 1 timma och kika igenom papprena innanjag går och lägger mig. Det får räcka. Tänkte att min hjärna ska få ta in allt och smälta det... fixar jag inte den här tentan, då vet jag att det var fel strategi och får styra upp och om den till omtentan.

Efter tentan åker jag direkt till svärmor. Hon, jag och barnen + M´s morbröder med barnbarn och barn ska spendera helgen på landet. Ska bli härligt! Hoppas på fint väder så jag kan plocka svamp!
M och A åker till London tidigt imorgon bitti. Hoppas de får trevligt!

Nähe, dax att göra iordning sig. Ska iväg och köpa höstskor, börjar bli kallt att gå barfota i sommarsko´na!  ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du salstenta? Dom är jobbiga! Vilken typ är du, den som har med sig en massa godis eller den som sitter där med en banan och en flaska vatten? ;)

Lycka till!

2006-10-19 @ 13:50:25
Postat av: Sara

Ja, det här är en salstenta.. Men Politiska Styrmodeller-kursen, är en hemtenta (som läggs ut imorgon... ).

Jag ska ha med mig en Gott och blandat och vatten! :)

Vad är du för en typ?

2006-10-19 @ 14:25:58
Postat av: Anna

Läggs hemtentan ut i morgon, samma dag som saltstentan!? Gud vad elakt! Ska ni inte få återhämta er alls?

Jag är den tråkiga typen, den som på sin höjd har vatten och nån frukt, men ibland ingenting! Men jag tror det har med skola att göra. I Gävle, där Tina gick, hade typ alla godis, men i V-ås har nästan ingen det och man vill ju inte framstå som värsta onyttighetsmänniskan när ingen annan är det. Tror de flesta tänker på samma sätt, så vi sitter där och knaprar på våra äpplen och dricker vårt vatten.. och så vräker vi i oss godis efteråt när ingen annan ser istället, bara för att liksom. ;)

2006-10-19 @ 16:25:06
Postat av: Sara

näe, ingen återhämtning alls...! Men jag ska inte ta itu med den förrs på måndag. Den 3:e november ska den vara inlämnad. Men jag är tveksam till hur jag ska fixa den.. men men, det är ett senare problem!

2006-10-19 @ 20:42:27
Postat av: Popprinsessan

Lycka till med tentan idag!

2006-10-20 @ 09:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback