Ingen oskuld längre..

.. på salstentor längre! ;)

Tentan var klockan 8-12. Vi var där redan 7.15. Alldeles för tidigt för min smak, då hinner man ju sitta där och gå igenom en massa i huvudet.

Jag _tror_ min strategi till att plugga inför tenta har gått vägen. Det kändes helt okej när jag satt där och skrev, skrev och skrev... Lämnade in strax efter 9.
Väl ute ur salen och i diskussion med andra från klassen, går det upp ett ljus för mig att jag läst helt fel på en fråga! SUCK! Dessutom så är jag rätt säker på att jag tappat ca 5 poäng till, så sammanlagt 8 minuspoäng vet jag med mig att jag har felat på. 60% krävs för ett G och 85% för ett VG. Måtte jag ha knåpat ihop 34 p....

Sofia och jag tog en macka ihop, körde ner henne till stationen och sen åkte jag till Katrineholm - där jag sitter nu. Jag hade med min min lånade hörbok, Mia´s hemligheter.. Första gången jag lyssnade på en sån där hörbok, men det är ju rätt fiffigt i och med att jag kör en hel del bil!

Pratade med M som nu är i London. Det hade varit lite strul när de skulle ta tåget in från flygplatsen, någon slängde sig framför tåget och kaos uppstod. Efter ett bra tag kom dom till hotellet. Första gången M är där, han verkar gilla staden! Det är bra att kasta iväg honom på en resa här och där, då kanske hans resnerv får lite mer stimuli, vilket gynnar mig! :)

Om någon timma kommer mina föräldrar hit med lilla S. Hon har fått sova middag hemma. Hur det ska gå att få henne att somna på en madrass på golvet ikväll, det är nästa problem som står på tur.. Imorgon på landet finns det tack och lov en spjälsäng. Men att somna in på enbart en madrass.. det vette 17!

Kommentarer
Postat av: jennie

så var är ni nu? är ni på landet än? regnar det? är det lika grått som det är här? hösten kom till slut, men den blir nog kort eftersom snön håller på att anfalla som en galning i norr. jag tror bestämt att vi har haft höst i åtta dagar. men med femton grader i snart november är det ändå ingen äkta höst.

jag tror jag ska gå ut & plocka mig en blombukett. varför inte, liksom? :P

hoppas att du har haft & har en trevlig helg.

massor av kramar!

2006-10-22 @ 08:23:11
Postat av: Sara

NU är vi hemma igen!
Hoppas ni haft en trevlig helg!
Kram!

2006-10-23 @ 19:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback