Lite frågor och svar

Jag har visst blivit utmanad eller vad det kallas för...

Kläder & skor
ytterplagg:
Just nu en blå jacka och en grönaktig. Men ska köpa ny höstjacka bara jag kan bestämma mig för vilken!
pumps:
Näe.
boots:
Nä.
jeans:
Esprit.
underkläder:
Sköna och billiga.
festblåsa:
näe, inte det heller..
kostym:
Näe.

Badrum
doft:
DKNY, "be delicious"
hudkräm:
AloeVera från Bodyshop
hårprodukt:
Nåt från frisören.
mascara:
Just nu tre stycken, en från Lancôme som börjar ta slut.. en halvny från Elizabeth Arden (Two Brush) och så en ny från Make Up store.
läppglans:
Lancôme´s Juicy Fruit eller vad dom heter..
rouge:
ibland..
underlag:
Nej. Puder pang på bara..

Accesoarer
klocka:

Ja.
plånbok:
Ja.
väska:
Flertalet.
solglasögon:
Nej.
scarf:
Näe, inte ofta.
smycke:
Halsband, örhängen, fotlänk, armlänk, min vigsel + förlovningsring och så mormors gamla vigselring på andra ringfingret.
bälte:
Ja.

Teknik
mobil:
Nokia 6111 tror jag den heter.
tv:
Ja.
stereo:
Ja.
transportmedel:
Volvo V70.

Det var alles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback