Sammandrag

Trött är förnamnet.

Lilla S är snorig och E hostar varje natt och morgon. M är förkyld (och enligt honom heldålig... ) Det börjar tära på krafterna..

I fredags var jag först och tränade, sen åkte jag till biblo och satt där från ca 10.15 - 16 och pluggade. M och barnen hade tagit bussen upp och mötte mig vid biblioteket. Trevligt avslut på pluggdagen!
På kvällen då lilla S gått och lagt sig, åt vi taccos - mycket gott!

Igår tog jag sonen och åkte in till stan för att byta min mobil. När man surfade så stängde den helt plötsligt av sig... fick direkt en ny mobbe, men vad händer med den då? Jo, exakt samma sak! Går tillbaka igen och Siba-nissen säger att det är mina inställningar det är fel på... SUCK!
När vi går ut ifrån butiken går sonen och flänger med armarna hit och dit, precis som en normal 4-åring gör. Men vad händer då? Jo, han fastnar med sin högerhand i dörrarna! (Såna där dörrar som öppnas och skjuts åt sidorna när man kommer). Jag avger ett helskumt läte, ett läte jag alltid får till när jag blir rädd. Helmysko. Dörrarna har iaf stannat och jag kan nu dra ut den lilla handen... :(  Tack och lov gick det bra med hans hand.. men den är lite röd och blå.

Väl inne i centrum så uträttade jag några ärenden och sen gick vi in på - Panduro! :D
Hittade lite grejer... bla saxar, lim, Xyron (blev en riktig favorit hos sonen!), vit penna, bokstavsstämplar m.m Väl hemma så var jag bara tvungen att pyssla lite. Fick ihop ett fint 30-årskort till Annelie!

Idag ska jag åka och träna och sen sätta mig och plugga 2 timmar.
M och barnen ska roa sig med att plocka upp en jäkla massa äpplen från marken... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback