Tisdag

1 dag kvar, sen skickar jag in den här förbannade tentan! Den gör mig tokig (dock inte sömnlös)!
Det ska bli så skönt att lägga den på posten och veta att jag aldrig mer kommer behöva läsa den här kursen! POLITISKA STYRMODELLER bye bye!

Idag ska vi med lilla S till tandläkaren! Ska bli väldigt intressant o se hur det går.. Antingen kommer hon bita fluortanten i fingret eller inte gapa alls. Det blir nog M som får gå dit själv med henne, jag ska passa på o gå in på biblo och leta efter lite böcker till grupparbetet.

Senare idag blir vi x-tusen fattigare. Nya vinterdäck.... Blir galen, jag HATAR att lägga pengar på bilen! Det är ett gränsfall om de vinterdäck vi har nu skulle orka hela vintern... och eftersom det är på gränsen, så har vi bestämt oss för att köpa nya. Det är bara så sjukt hur dyrt det är!

Annars sitter jag mest o väntar på att bror min ska skicka Strip Music´s nya till mig! Hann lyssna på typ en låt i helgen när han var hemma och en var helt.... helt alldeles underbar!
Jag brukar föredra tystnaden och är inte alls någon musikberoende människa, men nu när det är mycket tankar i mitt huvud - söker jag lugnet och en del nytänk i texterna. Himla skönt faktiskt!

Ha en trevlig dag allihop!

Kommentarer
Postat av: jennie

men liksom

bra vinterdäck är egentligen en ganska billig försäkring när allt kommer kring.

2006-11-01 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback