Trött..

Pluggade rätt bra igår. På eftermiddagen åkte jag till Tuna Park i grannstaden. Köpte en urfin klänning till lilla S, givetvis med färgerna brun och rosa! :) Unnade mig själv en dagbok, några sköna pennor och ett besök på Make Up Store. Trevligt värre...

Åkte sen och handlade lite färsk pasta och drog hem till vännen i staden. Bjöd henne på lite god kvällsmat och pluggade sen. Dock fick jag en akut huvudvärk när jag väl kopplade av.... aj aj. Det är inte så att jag är spänd inför fredagen va? Nej nej.. :)  Hur som helst är hennes hem en plats där jag kan koppla av på och ladda på med energi. Hennes gästvänlighet är utom gräns.
Jag ger henne sällskap (vilket hon gärna vill ha då hon annars är själv varje dag). Hon ger mig tid och plats att få återhämta mig, att bara få vara utan barn runt benen. Det är som att komma till ett SPA när jag öppnar hennes ytterdörr, ja det är sant - lika avkopplande är det att vara där
Vi hade en tv-kväll och kom i säng alldeles för sent. Hade alldeles för intressanta saker att prata om, vi blev nästan lite djupa där på småtimmarna... Givande var det iaf. Gick upp klockan 7 och fixade iordning mig. Hämtade sen upp Sofia vid stationen och sen har vi varit väldigt flitiga måste jag säga.
Pluggade till 15.30 och sen körde jag hem till mina uuunderbara barn (och man).

Hela familjen knallade iväg på sonens plask och lek ikväll. Lilla S satt så fint så fint i sin vagn, det hade vi inte räknat med.... 

Jag hoppas på en annorlunda natt än mot natten som var. För då hade lilla S levt rövare..Hon hade busat med pappa och storebror tills klockan var 2........ Duktig kicka som valde rätt natt i alla fall!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback