En liten uppdatering

Dagarna går vidare. Jag har varit risig. Skulle ha haft kompisen Å med familj här på middag i helgen, men fick skjuta på det. M fick magsmärtor i helgen och trodde han skulle få åka in. Tack och lov gick det över!

Sen jag skrev sist har jag hunnit vara sjuk, träffat vännen i Eskilstuna och varit på 40-årskalas... Så lite skoj har jag hunnit med! Och så har jag blivit med skärmaskin!! Älskade skärmaskin!!! :D

Lilla S har fått några konstiga bett i ansiktet! Typ ett nytt varje morgon.. Igår hade hon fått två i pannan och de svullnade upp som tusan! Det såg ut som ett horn ... Imorse när jag tog upp henne, såg jag att hennes ögon och näsben svullnat upp rejält! Åkte ner till VC med henne så läkaren fick titta på ´na. "Min" husläkare var inte där, så jag kom till den "dåliga". Han konstaterade att hon var rejält svullen, men att det ska väntas ut. Han tyckte det såg bra ut?! Ur mina ögon sett, så ser det inte bra ut - men allt är ju relativt!
Stackars lilla S.

Igår kom barnens farbror hit. Han bor här tills på onsdag och har nu hand om barnen....
Folk kommer och går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback