Förr och idag

Idag har jag inte pluggat så mycket som jag skulle ha önskat. Tur jag (än så länge) ligger bra till i planeringen. Snart ska jag gå iväg på Plask & Lek - det är alltid lika kul att göra grejer här på orten, för helt plötsligt så står det ett välbekant tryne från förr framför en! :)

På tal om förr. Fick mail av en gammal vän idag. I våras gifte hon sig i Djurgårdens slottskapell och i somras fick hon en dotter. :D Emellanåt kan jag tycka det är synd att vi inte har mer och bättre kontakt än vi har, för förr var vi så tighta. Vi reste, tränade, fikade, pratade, shoppade, hade myskvällar m.m Vi kom varandra väldigt nära, men så flyttade jag och kontakten började sippra. Men såhär 7 år i efterhand, är jag ändå glad att vi har någon slags kontakt med varandra!!

Livet är alltbra märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback