Härlig morgon

Hade en mysig morgon med barnen och efter lämning av sonen på dagis tog jag och lilla S oss en cykeltur i det härliga höstvädret! Var ute en stund på gården innan vi gick in. Ute i bersån hittade lilla S en badboll från sommartider, den roade hon sig med ett bra tag! Sen gick hon på gruset och plockade lite med stenarna, för att sen gå på mitt Bollkryss! Den blev lite vandaliserad, om man säger så!

Nu ligger hon och sover och jag har börjat skriva ut en del grejer till pluggeriet.  Dax och sätta fart nu!

(Ps. Jag har faktiskt ingen träningsvärk idag.. eller lite drar det väl här och där, men inte så farligt som jag hade räknat med! Ds).

:)


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Den värsta träningsvärken brukar komma dag 2.. som idag alltså.

2006-09-05 @ 13:02:18
Postat av: MESS

Dag 2 idag och det känns inte så farligt nu heller.. men om ytterligare två dagar, lär det nog sträcka tusan i mina lår!!

2006-09-05 @ 16:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback