Huh!

Denna härliga dag, avslutas med utmatthet. Ja, så känns det just nu. Jobbigt att vara studerande med två barn, varav ena är hemma på heltid. Nåja, jag ska inte klaga. Detta kommer inte som någon överraskning, men just nu känns det lite körigt och allra helst när jag är trött.

Skulle egentligen åka på en föreläsning imorgon, om läs och anteckningsteknik. Har funderat fram och tillbaka och nu bestämt mig för att avstå. Jag kommer i så fall missa 6 timmars pluggtid, det går inte!
Istället är jag hemma och pluggar och på kvällen kan jag gå iväg med sonen på Plask och Lek-starten! Efter det åker jag själv iväg och tränar och sen har jag gjort mitt för imorgon.

Men som sagt, det är imorgon det. En dag i taget.
Ikväll kommer barnens farfar, som ska bo här veckan ut. Vad han ska göra här? Barnvakta såklart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback