Kvällsmummel

Hade ett par trevliga timmar hos vännen. En del prat och kaffedrickande.
Väl hemma igen så var det full fart... När jag var borta hade två grannbarn varit här och lekt med sonen. Väldigt trevligt, då de barnen normalt sett aldrig leker ihop.

Ikväll har jag roat mig med att sortera en massa gamla urvuxna barnkläder. Är inne i en period då jag vill rensa, kasta bort och göra mer plats. Mer plats för nya saker, men också göra mer plats för rymlighetensskull. Det märkliga är bara att jag inte ser när jag har röjt undan/bort saker?! Jag röjer väl på fel ställen, hm..

Ikväll när jag gjorde iordning lillgumman för natten, kom en del minnen tillbaka från gårdagen. Lillskruttans ena ben hade ett stort blåmärke.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback