Ladies night!

55217-21




55217-23

Som ni ser så bjuder jag på två bilder från gårdagens underbara föreställning!! Mr. Stenmarck himself!

Vi åkte till Västeråshallen till insläppet. Där bjöds det på mousserande vin, ja för dom som ville/kunde dricka det.. Väl inne i själva "hallen" var det uppdukat långbord med vita dukar och kandelabrar. Det var så fiiint! Det bådade för en trevlig kväll redan vid första ögonblicket!

Till förrätt var det Ceasarsallad och bröd. Mums, vad gott det var! Efter det så fick vi in en skaldjursplatå bestående av räkor, musslor (usch), hummer (ja, tack!) och krabba (ännu mer ja, tack!!). Första gången jag åt krabba såhär och det var även första gången jag använde en "nöt-knäppare" och tillhörande skaldjursbestick. Men det gick finemang. Dock fick vi ingen dip-sås... vilket vi påpekade vid avdukningen. Det kompenserades genast med en flaska mousserande, återigen för de som drack! ;) Själv var jag ju kvällens chaufför och höll mig till Fanta och Cola. Inte mig emot, det var ju helt självvalt!

Vid 21 kom alltså killarna in! OJ. Jubel och applåder. Herre min skapare!!! Vilken jäkla stämning.. vem kunde låta bli att dras med! Hela showen var helt suverän. Helt jäkla otroligt bra och rolig!! Älskar när Peter Magnusson drar av en "kungen". :D Tiden swichade iväg och rätt somd et var stod folk på borden, stolarna, ja överallt och bara släppte loss! Jag som annars inte är ett Stenmarck´s-fan, kunde bara inte låta bli att dras med i hans liveutstrålning. Fiii fan, säger jag bara! :D
Mikael Nykvist då! Han får man ju inte glömma bort. Han sjöng inge vidare, men jäklar vad han var bra på scen ändå! Gillar honom. Det har jag alltid gjord, på något underligt vis.

Kan tänka mig att Trion själva trivdes rätt bra där bland 3000 st. jublandes kvinnor! :P

Men som allting annat så hade även detta ett slut. Tyvärr.

Vi drog vidare ner till stan (ganska ryckigt eftersom jag körde H´s automat-feting-Merca). Men det gick bra.... In på Blue Moon Bar (H`s företag har vakter där och tack för det denna kväll, för då slapp vi köa!) Första gången jag var där och njaee. Var lite "kött-marknad" och mycket ragg och sånt där jobbigt. Kändes så bra i tanken att veta att min man och små, underbara barn låg där hemma och väntade på mig.
Vi var inte där inne så länge. Dansade loss inne i Schlager-baren till ett par dåliga låtar och sen drog vi. Var väl hemma vid 2, väldigt skönt för då vaknade jag rätt pigg imorse och framför allt inte bakis!

Idag lördag har jag mest tänkt tillbaka på hur jäkla roligt det var igår. Oj, vad jag fick skratta. Det behövdes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback