My day

Imorse vaknade barnen strax efter 6.. Det var bara att kliva upp, men å andra sidan var jag rätt pigg då så det var okej.

Klockan 7.15 stack jag iväg och tränade. Jag var där vid 7.30 då gymet ska öppna, men inte en människa var där... väntade, väntade och väntade vidare. Sen kom det en kille (städaren tror jag.. ?!) och frågade om jag väntade på något särskilt. Öh, eh.. ja, jag ska teckna avtal, sa jag. Han såg lite hjälplös ut och sa att det inte skulle komma någon personal förrs 9!!
Men precis då kom en personal som skulle hämta en grej för att sen gå vidare till simhallen. Fick avtalet fixat och numer har jag ett årskort..... så nu har jag inget annat väl än att träna, träna och träna... i hela året framöver! Vad har jag gjort??! :)

Satte igång och träna och åhh, det var dels roligt och sen skönt!! Duktigast kände jag mig efteråt. Ja, det var ett skönt sätt att starta dagen på.

Sen hem och duscha, hänga tvätt och plugga. Efter lunch cyklade jag hem till mina föräldrar. Idag åkte dom utomlands på en 2-veckors semester. Jag ska passa på att låna deras lägenhet medans dom är borta, där kan jag plugga i lugn och ro. Bonusen är att jag trivs så in i bombens där hemma, där bland deras grejer, i deras "doft". Det luktar hemma, mamma och pappa på något vis.

Snart dax för Plaskis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback