Nej

Igår hände en grej, som gjorde mig så JÄVLA förbannad - eller nej, egentligen inte förbannad, mer frustrerad och LEDSEN! Jag var så himla ledsen, men på ett konstigt vis. Svårt att förklara.
När M kom hem på kvällen stod jag givakt och redo att ge mig av till gymet. Och FASEN, vad skönt det var att träna när man hade en sån frustration inom sig. Jäklar vad jag trampade cykel till uppvärmning!! Hujedamig, hade det var en riktig cykel hade gårdagens tur tagit mig ner till Småland!

Kvällen spenderades med lite gott och framför en film. Men mina tankar var långt bort. Hade fortfarande den där ledsenhetskänslan kvar inom mig.

Imorse var jag och sonen iväg på brottning. Det gick bra.

Om en timma drar jag iväg till en kompis som jag tror behöver mig just nu. Hon sitter i en jäkla knipa och med ett hjärta som blöder. Hoppas att jag kan vara till någon nytta, om så vi är helt tysta eller om hon vill ventilera sig. Mig kvittar det, bara hon känner att jag finns där för henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback