"Öh.. jo, hej!".

Imorse när jag satt i bilen till Eskilstuna lyssnade jag lite smått på Äntligen morgon med Adam Alsing och Gry Forsell. Dom hade nån slags tävling där man fick ringa in och gissa på var en person befann sig. Enda ledtråden man fick var  "Där kall luft möter varm luft".
Jag brukar aldrig ringa in till radioprogram o dylikt, men gjorde det nu... *ring ring*  "
Äntligen morgon, det är Gry".
"Eh.. öh.. ja, hej.. jag heter Sara och jag skulle vilja gissa på var den där killen står".
"Ja och var tror du han står då? Få höra!"
"Jo... jag.. eh, tror han... står typ borta på Arlanda eller nåt.. öh.. ja, nånting sånt".
"Okej.... jaaa, skulle kunna vara. Får jag ta ditt nummer och återkomma om det blir aktuellt?".

Gulp, jag kom fram! Eller njaa.. jag kom ju inte med i själva programmet, men jag kom ju ändå fram! Trodde inte det var möjligt. Måste prova och ringa in igen vid senare tillfälle, bara för att se om man brukar komma fram till dem. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Synd du inte hamnade i radio, hade varit kul att få höra dig där helt plötsligt! Jag lyssnar alltid på det där när jag är på väg till skolan. :)

Hade du rätt när du sa Arlanda? Det var ju ganska smart gissning faktiskt! Så långt kunde inte jag tänka. Jag trodde det handlade om väder jag.

2006-09-27 @ 17:22:08
Postat av: Sara

Anna: ingen aning om Arlanda var rätt.. Var in på deras hemsida för att se var han hade stått, men kan inte hitta något?!
Jag brukar normalt sett aldrig lyssna på den radiokanalen, jag kör mer med Morron Zoo! :)

2006-09-27 @ 21:18:53
Postat av: Jennie

Jag blev överfallen av ett par män för några år sen. Eller många år sen för jag var faktiskt tonåring! Den ena hade en stor mick i en lång metallpinne och den andra hade en stooooooor videokamera med en a4-kopia av adam alsing fasttejpad på. Och så var det nån annan där också. Plötsligt började han prata. Adam Alsin asså. Han förklarade att det var en tävling och han skulle säga "pip" och jag skulle fylla i rätt ord. Så skulle jag vinna en resa till Åland eller nått om jag svarade rätt.

"Visst gör det ont när pip brister" sa han.

Eh.. jo... hmm... KVISTAR! svarade jag.

Just det. Den va bra.

Postat av: Sara

:D Den var bra!! :) :) :)

När jag läste din första mening, "Jag blev överfallen av ett par män för några år sen"... blev jag faktiskt lite orolig... Men nu kan jag pusta ut! :)

Kram hörrö!

2006-09-28 @ 07:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback