Today

Jag håller på och pluggar just nu (det märks va?! ;)).
Gjorde en paus för betalning av räkningar, koll av tågtider inför onsdag och lite andra ärenden. Men nu ska jag återgå till den "booringaste" kursen som finns, Politiska styrmodeller. Eftersom den är så himla trist och jag tycker synd om mig själv som måste stå ut med den, har jag belönat mig själv med en massage idag! Eller rättare sagt, jag ska belöna mig senare under dagen! Det är på Massage & SPA-stället här på orten. Jag ska njuta varenda sekund.

Det är jag värd.


Kommentarer
Postat av: Popprinsessan

Vi kanske kan byta kurs ett tag? Inte för att din låter roligare än min, men bara för att jag är så löjligt trött på min.. :)

Låter skönt med massage, passa på att njuta!

2006-09-25 @ 11:42:44
Postat av: Anna

Nej, men politiska styrmodeller låter kul ju! Jag läste ju en massa sånt under statsvetenskap A och det var jobbigt, men intressant, eftersom man inte hade någon som helst koll innan. Fast det kan ju vara något helt annat du läser iofs. Vad heter boken?

2006-09-25 @ 15:23:53
Postat av: Anna igen

Lektion 4: belöna dig själv med roliga avbrott så blir det mer uthärdligt att plugga sen.

Massage är perfekt! Även helt lediga helger är bra, för då får man nystart på måndagen. Man har verkligen nya krafter då, åtminstone ett par timmar eller så. ;)

2006-09-25 @ 15:27:44
Postat av: MESS

Popprinsessan: jaaaa, jag byter gärna! "Löjligt trött" - det är bara förnamnet till vad jag känner över min j-la kurs!!!! ;)
Massagen var urskön!

Anna: kul?! Läste du rätt? Politiska styrmodeller var namnet asså!! ;) Vi läser den gamla hederliga boken "Vår Ekonomi" av Klas Eklund.. :( och så Socialförsäkringar i Sverige.

Gillar lektion nummer fyra! :)

2006-09-25 @ 16:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback